December 9, 2011

Kasih mereka.

Bayangkan 2 bulan bersama insan yang kita tidak pernah kenal, tinggal bersama, makan bersama, belajar bersama, sedih bersama, gembira bersama, bayangkan, Tidak pernah bersua muka. Sekarang hubungan semakin akrab, semakin menuju perpisahan semakin terasa bahangnya, pasrah dengan ketentuannya.

Di Harvard Suasana Hotel aku belajar erti persahabatan sebenar, erti kerjasama, erti kasih sayang.Disini aku belajar improve my confident, disini aku belajar segala-galanya. Mekar Tani Sdn Bhd menjadi sebahagian hidup aku, segala kenangan akan aku pahatkan dalam memori. Ilham, kakzura, zuzu, shami, ammar, ain, zaidi, iqa, ati, kakyan,liana, dyana,niza, amirah, azie, syida, zu, zaleha,kaklin,yaya, asiah, eima, & shafiq.Merekalah penyeri duka lara aku sepanjang dibulan di Gems Har05, Company 6, Mekar Tani Sdn Bhd....

                                                            HOLD ON TOGETHER

No comments:

Post a Comment