September 5, 2011

Lebih baik berdiam diri

susahnya menjadi insan yang dicintai, bukan mudah untuk merubah perasaan seseorang, paksa walau  macam mana pun kalau dah hati kata nak, memang payah. Itulah yang sekarang menyelubungi aku, dulu status dengan dia, kawan rapat sahaja, sekarang mungkin akan bertukar kepada musuh, payah kalau dah perasaan yang memang aku tak nak tu timbul, bukan niat aku untuk aku memberi harapan kepada dia, tetapi kadang-kadang  kebaikan aku disalah ertikan, ambik berat sikit dah boleh timbul perasaan. camne nak elakkan tu, kalau aku ni berstatus single takpe, tapi aku ni kan harta orang, tak kan lah aku nk berdalih lagi, Yes! i'm taken by him, so, dah memang terang-terang aku dah memang hak org. Kepada dia bukan lah niat aku nk putuskan hubungan persahabatan kita, tapi kadang-kadang keputusan yang macam tu adalah terbaik. Bukan niat aku nak lukakan hati dia, tapi ini adalah jalan terbaik bagi mengelakkan keadaan bertambah parah, so, hopefully, keputusan yang aku buat adalah terbaik...

this song credit to my lovely : Afandi Azman

No comments:

Post a Comment