June 5, 2012

Majlis Bertunang

Last week, 1/6/2012 kami sekeluarga pergi menghantar rombongan untuk meminang cik kiah..opss.. bukan namanya kiah lah.hehe..bertolak dari rumah 31/6/2012, cause ade kenduri rumah bapak sedara sabit, macam tu lah lebih kurang. stay satu malam esoknya terus pergi bertunang abang aku. Tunangnya sama umur dengan aku 23 tahun. Kecik molek orang nya. Muda lagi. Aku bila pula? Gatal bebenor sungguh lah ayuni nie.hehe.Tapi sedih tak sempat pun nak bershopping. By the way, aku tampilkan beberapa keping kenangan bakal kak ipar aku.hehe.

Rombongan Cik Kiah.

Kecik je. abaikan yang sebelah pengantin tu.hehe

 Bakal menantu mie

 Abaikan.hehe

Bakal besan.

satu-satunya sepupu yang sama umur dengan aku.

p/s : ada orang kata kalau dah jodoh kita memang akan ada iras kita dengan pasangan, tapi aku nya pasangan macam tak ada iras je.. T_T

No comments:

Post a Comment