May 13, 2012

Bahaya cinta seorang perempuan

Jumaat : 11/05/2012 Macam biasa, jadual yang sama, rutin yang sama, tepat jam 11 pagi aku bersiap menghantar order customer untuk majlis sambutan birthday anaknya. Selepas itu, dapat panggilan dari my BFF ajak jalan-jalan, apa lagi anak buah kesayangan pun tak datang rumah (setiap jumaat kene jadi babysitter). Jawapannya go on aje. My BFF take me kat rumah and terus ke Mesra Mall, sampai terus p usha tiket wayang, katanya my BFF teringin nak tengok wayang, so ape lagi suruh dia lah yang pilih cerita.

After dah pilih cerita nak tengok, sementara masuk panggung p window shopping, malangnya tak jadi window shopping wangnya keluar macam air, maka dapat lah sepasang sorang wedges.Selepas settle semua tiba lah masa nak rehatkan kaki dan minda menyesal sebab masuk kedai kasut.hehe..

Berbalik kepada cerita yang dipilih tajuknya agak seram Dark shadows atas sebab Johnny Depp yang pelakon utamanya agak tertarik nak tahu kisah selanjutnya, memang untuk tontonan 18 tahun ke atas, memang tak sesuai untuk kanak-kanak.Hampir 2 jam mengadap cerita ini akhirnya kami memberi 4 star untuk cerita ini, agak tidak menyesal cerita ini.

Seram tgk vampire yang kelakar niey..hehe

Apa yang sebenar yang ingin aku sampaikan dari moral value cerita tersebut agak bahaya apabila seorang perempuan terlalu tergila dan cintakan seorang lelaki. Si perempuan  sanggup untuk melakukan apa sahaja, walaupun cintanya tidak berbalas. Akhirnya, cinta dan kasih yang pada awalnya bertukar menjadi kejahatan. Si perempuan bersumpah seandainya dia tidak dapat  memiliki lelaki tersebut maka perempuan lain juga tidak akan dapat memiliki jua. Kepada si lelaki diluar sana jika anda tidak mampu untuk membalas cinta si perempuan, janganlah cuba untuk memberi harapan palsu,percayalah satu masa nanti si lelaki akan menerima akibatnya, tetiba beremosi pula aku ni.sampai setakat ini saja entry seterusnya akan menyusul.

p/S : buat tatapan semua siapa actually my BFF.

My BFF <3


4 comments: