May 2, 2011

Sahabat Dunia & Akhirat

Selamat hari lahir aku ucapkan buat sue & syidah. Aku harap moga korang semua panjang umur dan murah rezeki di samping bahagia dunia dan akhirat, InsyaAllah. Mereka ini semua sahabat aku dari aku form 1 sampai form 5, sama-sama jalani kehidupan dengan aku sampai sekarang, memang aku sayang yeorang macam aku sayang semua sahabat aku yang lain.

Hari ini plan sahabat aku sorang lagi berjalan seperti yang dirancang, walaupun ada dikalangan member aku yang tak dapat hadir, birthday girl pun sorang je yang dapat datang,syid ade paper minggu ni, ain pula ade event dengan family, yna pula ngah exam final juga, maka hanya kami bertiga je yang free.Takpe panjang umur tahun depan kita sambut birthday semua yer, janji!..hehe.

So, yang penganjur sambutan birthday nie, sahabat aku yang namanya fizah, kecik molek orangnya, comey, pandai buat kek, dia la yang sponsor kek,pergh,,,best.Tak caya korang try la rasa nanti yer. Yang pasti nya aku happy sebab dapat kenal dengan semua sahabat aku niey.Sue, Fizah, Syid, Ain, Yna, Wan su. Korang memang sahabat dunia akhirat, aku rindu & sayang korang sampai bila-bila.muah!


 kek air tangan fizah.=)

 fizah, sue & aku

 sweet memory forever

 Nielah birthday girl..suka sangat..=)

p/s : bersahabat lah dunia & akhirat

2 comments: